lauantai 19. tammikuuta 2013

Pohdiskelua

Piti päiväkahville jotain makeaa saada. Teinkin sitten talvisia suklaamuffinseja.


Muuten olen päivää viettänyt mietiskellen tilkkutöitä. Olen jo monet kerrat luvannut pojulle tehdä päiväpeiton. Kankaitakin jo ostellut, mutta tekeminen on jäänyt. Eipä taida enää nuo avaruusaiheiset kankaatkaan olla enää 11-vuotiaalle sopivia. Tillkutyö kirjojani selaillessa löytyikin malli johon saisin pilkottua monenlaisia kankaita.


Malli ei ole edes vaikea, suikaleita vain. Pitänee siis etsiä leikkuri sekä kankaat ja pistää toimeksi.
Aikaisemmin olen tehnyt yhden sängynpeiton ja pari torkkupeitettä sekä muuta pientä.

Tämä tilkkutäkki on meidän sängyn päälla. Sen tikkasin käsin, kun tuommoisen ison täkin tikkaaminen koneella on yhtä tuskaa.


Pari peittoa olen tehnyt häälahjoiksi.











2 kommenttia:

  1. Ihanaa herkkua ja kyllä olet tehnyt kauniita peittojakin !

    VastaaPoista
  2. Johan olet leiponut maukkaan näköisiä muffineja!! Tilkkupeittosi ovat kauniita. Minä leikkelen saksille eikä ole sitä alustaakaan. Pitänee varmaan hankkia, voisi varmaan helpottaa tilkkujen tekoa!

    VastaaPoista